close
標題:

QQ用戶請進~plx!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

今日如常入咗騰訊QQ,之後見好耐無check過QQ既郵件,咪另外lock in入去check,。之後打完password之後佢叫我打驗證碼,但系打完又要再打,之後過咗一陣,QQ嗰度就話我登入異常,Lock咗我,要我去申訴,要我打真名同證件號碼,都唔系話俾證件號碼佢架!宜家完全上唔到Q,有無人可以幫我!我真系需要開返個帳架! 更新: 咁自動登入點改密碼? 更新 2: 仲有你個方法唔work

最佳解答:

妳有冇大陸嘅朋友,叫佢地幫忙打電話,攞驗証碼,因為個電話係俾大陸用,香港係唔得嘅(因我試過),輸人驗証碼就可解鎖,一係搞悵戶申訴,不過唔知佢批唔批?

其他解答:

QQ鎖了,是要去申訴, 申訴是要打真名,回鄉卡號碼和電郵地址 是一定要填,才可以解鎖。|||||你可以係qq度改過pasword,係qq忘記密碼度重新申請,
arrow
arrow
    全站熱搜

    oqg08ig24q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()