close
標題:

我想問邊到有得dl 或者睇返'美少女戰士R,,S,,Super S' 啊?? (唔要BT)

發問:

我想問邊到有得dl 或者睇返'美少女戰士R,,S,,Super S'' 啊?? (唔要BT) '美少女戰士R,,S,,Super S'' 即係美少女既其他版本...可以叫續集吧~~ 我想要粵語版...即tvb 版^^ 希望有人答到我la~~ 我勁想睇返,,,超中意佢地~~~~~~~~~~~~~~~~ =3=

最佳解答:

Youtube有 http://www.youtube.com/watch?v=ZxG1KTgelCo search Sailor Moon Sailor Moon Sailor Stars Sailor Moon Super Sailor Moon R Sailor Moon SuperS 我好中意佢地

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

maybe you can find it in youtube...... 係surchfor嗰道打美少女戰士R,,S,,Super S' (如要粵語版,亦可打Sailor Moon Sailor Moon Sailor Stars Sailor Moon Super Sailor Moon R)|||||PPStream有得睇,日文版,。|||||我覺得日文版有字幕會好睇d囉,配音版都唔傳神既。 dl,而且仲唔要bt,邊度仲會有呀(bt都已經難搵啦)。 去灣仔或者信和果專門賣日本卡通片dvd果d鋪頭碰下運氣或者都會有既。 希望你搵到啦
arrow
arrow

    oqg08ig24q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()