close
標題:

想搵關於明知冇可能但仍然好愛一個人既歌詞

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

有冇啲歌講好愛一個人 但佢同佢表白 而好肯定同佢冇可能 只係想佢開心 比佢關心就夠 唔該我搵左好耐都搵唔到... 更新: 唔好意思呀我打錯左 我係想講 佢冇同中意果個人表白因為佢肯定同果個人冇可能 佢只係希望可以做佢朋友.. 唔該

最佳解答:

我只知一首英文歌差唔多意思,而且曾經係好hit歌 I will always love you 歌詞大概意思是我們相方都知道不可能,但我仍然很愛對方 歌詞: If I should stay I would only be in your way So I'll go but I know I'll think of you every step of the way And I... Will always Love you, oohh Will always love you You ...My darling you Mmm-mm Bittersweet Memories That is all I'm taking with me So good-bye Please don't cry We both know I'm not what you You need And I... Will always love you I... Will always love you You, ooh [Instrumental / Sax solo] I hope life treats you kind And I hope you have all you've dreamed of And I wish you joy and happiness But above all this I wish you love And I... Will always love you I... Will always love you [Repeat] I, I will always love You.... You Darling I love you I'll always I'll always Love You.. Oooh Ooohhh 試聽 http://www.imeem.com/people/pubm8Es/music/JSRc2M5F/whitney_houston_i_will_always_love_you/ 2008-07-21 17:39:06 補充: 應該歌詞合晒你的意思 http://www.imeem.com/people/pubm8Es/music/JSRc2M5F/whitney_houston_i_will_always_love_you/ 2008-07-21 18:15:42 補充: 有埋mv睇 http://www.vottie.com/story/4068/

其他解答:

陳曉東 迷你 張繼聰 白鳥|||||鍾無豔都吾錯 其實我怕你總夸獎高估我堅忍 其實更怕你只懂得欣賞我品行 無人及我用字絕重拾了你信心 無人問我可甘心演這偉大化身 其實我想間中崩潰脆弱如戀人 誰在你兩臂中低得不需要身份 無奈被你識穿這個念頭 得到好處的你 明示不想失去絕世好友 沒有得你的允許 我都會愛下去 沒有互相祝福心軟之際或者準我吻下去 我痛恨成熟到 不要你望著我流淚 但漂亮笑下去 彷彿冬天飲雪水 被你一貫的贊許 卻不配愛下去 在你悲傷一刻必須解慰找到我樂趣 我甘于當副車 也是快樂著唏噓 彼此這么了解 難怪注定似兄妹一對 其實我怕你的好感基于我修養 其實最怕你的私心虧準我體諒 無人問我寂寞像投何處去養傷 原來是我的心境高到變為 偶像 誰情愿照耀著別人就如 月亮 為奴婢為你備飯奉茶是殘忍真相 無奈被你識穿這個念頭 得到好處的你 明示不想失去絕世好友 沒有得你的允許 我都會愛下去 互相祝福心軟之際或者準我吻下去 我痛恨成熟到 不要你望著我流淚 但漂亮笑下去 彷彿冬天飲雪水 被你一貫的贊許 卻不配愛下去 在你悲傷一刻必須解慰找到我樂趣 我甘于當副車 也是快樂著唏噓 彼此這么了解 讓我決定我的快樂 那須得你的允許 我都會愛下去 互相祝福心軟之際或者準我吻下去 我痛恨成熟到 不要你望著我流淚 但漂亮笑下去 彷彿冬天飲雪水 被你一貫的贊許 無須裝說下去 在你悲傷一刻必須解慰找到我樂趣 我甘于當副車 卻沒法撞入堡壘 彼此這么了解 難怪注定似兄妹一對 你的他怎允許 結伴觀賞雪的淚 永不開封的汽水 讓我抱在懷內吻下去
arrow
arrow

    oqg08ig24q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()