close
標題:

既然牧師堅決不肯上來雅虎知識答問題,那麼有那些網站有提供對信

發問:

仰的免費解答 ? 有很多問題都是永遠圓空,沒有答案 三一神體也不化身為人來答問題, 既然牧師及三一神體堅決不肯上來雅虎答問題,那麼有那些網站有提供對信仰的問題免費解答 ? 更新: 回答者: enoch19931225 你亞爸係教會忙d 乜野 ? 有冇去大埔行萬靈 ? 有冇上飛鵝山 ? 有冇約人去嘉湖山莊 ? 更新 2: 你以為我去得教會少 ? 你以為我未領教過教會牧師的推莊手法及面色 ? 有免費資源唔用, 又叫我浪費時間車錢去教會同這些不知會有什麼行動的牧師--例如非禮, 強姦, 偷野或鬧人--面對面傾計 ? 要鬧就係度鬧, 要答就係度答, 不要在教堂問我攞奉獻及浪費的車程 可不可以 ? 更新 3: 還有 8 小時發問到期 更新 4: 咁啦 ? 你真係有問題而好想解答的話,你直接到教會問啦 ? 有免費資源唔用, 又叫我浪費時間車錢去教會同這些不知會有什麼行動的牧師--例如非禮, 強姦, 偷野, 走私 , 殺女教友的執事 推莊刪人問題, 或鬧人--面對面傾計 ?

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其實佢地已經好忙.....成日都開夜工作...... 就好似我老豆咁,我都叫過佢答下問題....不過佢都話唔得閒.... 就算佢真係抽到時間都好,佢都唔會答得哂所有人的問題......而且係人都想抽時間休息,我諗你都唔會休都唔休息而去工作掛.... 如果你真係有問題同好想揾人解答的話,你不妨在主日到教會親自答佢地啦!!! 2010-02-15 15:19:03 補充: 咁啦,你真係有問題而好想解答的話,你直接到教會問啦!!! 如果你只係想論斷人的話,咁就隨你啦!!!

其他解答:

要說的話,這個世界未到那樣方便的程度。 是的,我覺得這世界實在有夠麻煩… 不過很多事情就是麻煩的, 但是麻煩也得要做呀。 想得到好東西,又怎可以不付出些代價? 我也期望著世界變得更方便更快捷。 再說,就是有這樣的網站存在, 也不能確定回答你所有問題的。 嗯…大家一起努力吧。|||||encou仔太天真啦. 你老頭只係打工仔一名.一定唔想ot啦.如有佢係神的僕人就ot一定無問題.
arrow
arrow

    oqg08ig24q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()