close
標題:

抗議!幼兒級經常胡說八道!

發問:

我真是要抗議!幼兒級經常胡說八道!係YAHOO知識+到 賣廣告&講謠言!我呢排經常見到以下內容:奉勸各位知識友切勿回答這條問題, 因為: 呢條契弟專業寫手黎架, 每日自問自答, 專賣廣告, 包括地產網, 保健壯陽藥, 避孕藥, 中藥, 牙科用品, 手錶, 減肥及個人謢理產品, 胸圍, 網上時裝店, 相機, 過濾水, 鑽石店, 二手名牌店, 律師行, 財務借貸, 旅遊產品, 出行露營用品, 幼兒兒童課程, 高級課程, 髮型用品, 脫髮治療店, 卡拉ok用品, 玩具, 奶粉, 甚至癌症基金及善慈機構宣傳, 每日不斷利用數十個戶口自問自答, 嚴重浪費網絡資源, 影響其他知識友,... 顯示更多 我真是要抗議!幼兒級經常胡說八道!係YAHOO知識+到 賣廣告&講謠言! 我呢排經常見到以下內容: 奉勸各位知識友切勿回答這條問題, 因為: 呢條契弟專業寫手黎架, 每日自問自答, 專賣廣告, 包括地產網, 保健壯陽藥, 避孕藥, 中藥, 牙科用品, 手錶, 減肥及個人謢理產品, 胸圍, 網上時裝店, 相機, 過濾水, 鑽石店, 二手名牌店, 律師行, 財務借貸, 旅遊產品, 出行露營用品, 幼兒兒童課程, 高級課程, 髮型用品, 脫髮治療店, 卡拉ok用品, 玩具, 奶粉, 甚至癌症基金及善慈機構宣傳, 每日不斷利用數十個戶口自問自答, 嚴重浪費網絡資源, 影響其他知識友, 唔檢舉對自己唔住。 我想鬧哟幼兒級好內啦!個個幼兒級冇個正常!係YAHOO 知識+搞搞震! 更新: 我都冇話你係!不比打錯字咩?言論自由都有規則!仲有,你鍾意鬧人垃圾就垃圾啦?我搵粗口鬧你仲得!仲搵人鬧8婆! 更新 2: 我冇亂up得罪人! 更新 3: 你哋無眼架? 見唔到2014-08-23 18:45:14 補充 講咩架。 我有東西要更正: 我想鬧哟幼兒級好內啦!個個幼兒級冇個正常!係YAHOO 知識+搞搞震! ↓ ↓ ↓↓ ↓ ↓ 我想鬧哟幼兒級好內啦!部份幼兒級冇個正常!係YAHOO 知識+搞搞震! 更新 4: 請用好字眼。THX

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

比個建議你, 你在"主題"字眼上你確實有點過火, 會得罪好多人, 你應該寫"某部份幼兒級", 你現在這樣寫會開罪某些沒關連的人, 不論"幼兒級"以至 "知識長"也是容許參與這個遊戲, 是雅虎訂出來的, 你若然看不過眼, 乾脆不參與, 要參與也只好接受, 如有不當可以檢舉, 無必要開罪他人, 檢舉後相信雅虎各管理員會作出處罰, 你勞氣是沒有用的, 始終遊戲一場, 何必傷身。

其他解答:

世間上不如意事十常八九 Don't seemed petty and pedantic 每個級別都有好與壞人 賣廣告者...討厭 講謠言者...無知 拘泥小節者...可憐
arrow
arrow

    oqg08ig24q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()