close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

好無助...入黎幫下我...

發問:

我黎經既日子一直都好正常...差唔多時間就會黎.... 但係今個月..第4,5個星期月經都仲未黎.... 所以我而家超級超級擔心我子宮係咪有咩事...好驚做手術OR生唔到仔個D... 我冇發生過性行為...飲食習慣都好似之前咁冇變過.. 但係最近多左野煩...唔開心既時間多過開心...我知心情影響月經..但都唔會遲咁耐? 我前2,3個星期有少量既血流左出黎...有幾日係白帶有少少血..但又唔係黎M.. 而且...白帶都有DD臭..白帶數量多左... 其實係咪子宮發炎..? 定係生左野...? 我好驚....

最佳解答:

水水你好: 白帶有少少血,這是正在排卵期所出現的情況.如果還有DD臭..白帶數量多左,就必須擔心是否是陰道發炎. 正常生理白帶:呈白色,黏在內褲上會呈現淡黃色,聞起來會有酸味. 排卵期的生理白帶:呈現透明而帶有黏性.體內荷爾蒙分泌(黃體素)失調時,就會帶有少許血絲. 白帶如果是黃綠色,灰色或是像豆腐狀的分泌物,聞起來有魚腥味,這就是陰道發炎,請到醫院檢查與治療. <生活作息,飲食與心情都會影響月事到來> 性行為如果有做避孕措施或是沒有體內射精,就不需要擔心懷孕.有時月事提早或是延遲都是正常的. 請放鬆心情,減輕壓力,月事就會乖乖報到. 圖片參考:http://imgcld.yimg.com/8/n/AC07889473/o/161111170620313872744890.jpg

其他解答:
arrow
arrow
    全站熱搜

    oqg08ig24q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()