close
標題:

電腦使用者登入的問題

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

電腦咪有兩種登入模式既.. 1.有一種係直接按你的使用者的圖片便可登入。 2.另一種係需要輸入使用者名稱和密碼,然後按確定方可登入 我係第二種喇。 當我每次登入,個使用者名稱都會記住左響到。 (比如名稱係AAA) 即係每次一開機,去到登入個畫面, 就已經見到使用者名稱到打住AAA。 有無方法令電腦唔會記住使用者名稱? 即係我想一去到登入畫面,要見到名稱、密碼都係無野既。 更新: 我而家唔係要改名喎!我係要唔記住ONLY! 去到使用者帳戶之後點?

最佳解答:

你可用以下的方法 控制台 -->使用者帳戶 -->按變更你的帳戶名稱, 輸入所需的帳戶名稱 按變更 名稱即可。 至於 變更你的密碼 控制台 -->使用者帳戶 -->按變更你的密碼,視乎你選擇是否需要密碼,

其他解答:

you go to the 使用者帳戶 令電腦唔會記住使用者名稱!!! you can see the 名稱、密碼
arrow
arrow

    oqg08ig24q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()