close
標題:

唔記得左QQ帳號

發問:

我本身有QQ帳號既 但之前洗機... 唔記得個AC 想搵返又唔知點好 大家幫幫我啦 同我想問有無得用QQ SERCH好友暱稱.. 但只得關鍵字? 我唔見得成個名但記得有:低B﹏晴'' 大家幫幫我啦

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

你係唔係要個number呀? 你只要有暱稱 就可以架 你要問返有add你既朋友攞返個號碼 又或者你記唔記得你登錄既名? 記得既話可以叫你朋友用qq又或者借你朋友既qq去<高級搜尋>搵返自己個qq no. 又或者再申請一個新既qq 去搵返你原本既qq 我都試過係咁 因為我對我qq no好有感情 我delete左個qq,so 2家唔可以幫到你 一係你申請qq時有用email登記的 你用email穩番個個no.囉

其他解答:

你申請qq時有用email登記的 你用email穩番個個no.1
arrow
arrow

    oqg08ig24q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()