close
標題:

雅虎拍賣,我是用戶,可以取消交易嗎?

發問:

如果可以,應該怎麼做

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

如果你是買家: 其實你是不能自行取消叫價的,你只可以請賣家取消你的叫價,但你必須要有足夠理由讓賣家接受,並取消你的叫價。 建議理由是 - 如果拍賣仍未結束: - 我是新買家,唔太識玩拍賣,所以落錯bid,可以取消我的叫價嗎? - 對不起,我落錯bid,可以取消我的叫價嗎? 如果拍賣已經結束: - 我是新買家,唔太識玩拍賣,所以落錯bid,我會比番刊登費及好評,可以取消交易嗎? 切忌理由: - 我bid錯左,唔買喇。 - 我同第二個賣家trade左,唔同你買喇。 - 我唔同你trade喇(沒有任何理由) - 不向賣家作任何交代 因為始終你都已經下標,故此交易決定權你賣家度,如果賣家堅持要唔取消叫價,同一定要你交易,你可以做既只有: a)無辦法下交易 b)單方面取消交易,之後「硬食」賣家一個劣評,同以後無得bid佢的拍賣。 其實即使你被賣家加入「黑名單」,你淨係唔可以再bid佢的拍賣,其他的拍賣服務仍然正常,不過,如果有關賣家有好多朋友,就可能將此事件互相「交流」,即是你都可能同時唔可以bid佢朋友的拍賣。 你下次bid之前,一定要諗清楚,因為落左bid就未必可以返轉頭(除非有人出價高過你)。 如果你是賣家: 其實你可以於任何時間取消拍賣及交易。 如果拍賣仍未結束及沒有人出價: - 你可以於任何時間取消拍賣,只要於拍賣品網頁按「修改拍賣品」>「取消拍賣」就可以,不過所有的刊登費及廣告費是不會退還的。 如果拍賣仍未結束但有人出價: - 你首先要取消所有叫價,只要於拍賣品網頁按「修改拍賣品」>「取消叫價」就可以,不過你一定要有足夠合理理由向買家解釋,否則買家可能會向Yahoo!拍賣投訴你或者以後唔會再買你的物品。 如果拍賣已經結束及沒有人出價: - 你可以不用理會,因為拍賣品沒有成功出售。 如果拍賣已經結束但有人成功競投: - 你必須要有足夠合理理由向買家解釋,否則買家可能會向Yahoo!拍賣投訴你、比個「劣評」你或者以後唔會再買你的物品。

其他解答:

唔知你所謂用戶是買方還是賣方。如果是賣方即貨主,只要無人落價,你可以自行在修改拍賣品上取消拍賣。規距是有人落價就不能取消。不過唔知點解我時時被人取消拍賣資料。如果你是買方即銀主,就比較被動。你可以通知賣方,話唔想要,求他取消你的記錄,他有權不取消,不過俾唔俾劣評你就唔難講。
arrow
arrow

    oqg08ig24q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()