close
標題:

好煩呀~~感情問題!!!

發問:

我今年22歲...有一個拍左5年拖ge同年男朋友=同居當中最近番工識左一個32歲ge男人...唔知幾時開始我對佢有左好感...我都知道佢同我ge感覺一樣因為佢d朋友成日幫佢問我拎電話,同約我出街...但我怕...因為我有男友...我知我唔應該俾或答應前兩日佢因工司內部問題遲左職...唉~個心有d唔捨得後來佢d朋友俾左佢電話我叫我揾下佢...突然之間好開心原先以為以後冇機會見...點知又有個機會俾左我...我內心又一次出賣我男友...打左電話俾佢,好開心一傾傾左成晚=是晚因為男朋友番左大陸玩所以先咁放肆同人傾咁奈~~依幾日都有同佢send短訊...而且仲明示過鍾意左我死了我好怕踩得更深....... 顯示更多 我今年22歲...有一個拍左5年拖ge同年男朋友=同居當中 最近番工識左一個32歲ge男人... 唔知幾時開始我對佢有左好感...我都知道佢同我ge感覺一樣 因為佢d朋友成日幫佢問我拎電話,同約我出街...但我怕...因為我有男友...我知我唔應該俾或答應 前兩日佢因工司內部問題遲左職...唉~個心有d唔捨得 後來佢d朋友俾左佢電話我叫我揾下佢...突然之間好開心 原先以為以後冇機會見...點知又有個機會俾左我 ...我內心又一次出賣我男友...打左電話俾佢,好開心一傾傾左成晚=是晚因為男朋友番左大陸玩所以先咁放肆同人傾咁奈~~ 依幾日都有同佢send短訊...而且仲明示過鍾意左我 死了我好怕踩得更深........點做好 我兩個都鍾意....我應該點選擇 ?/ 一個放左5年感情落去ge- 一個識左唔係好奈但日日心思思想住佢ge 更新: 我已自動投案...我當初有對他說謊,後尾我覺得欺騙他太可恥了 所以我講出事實俾佢知....佢沒有因而遷怒於我反而笑我傻...說這些好小事 近日晚晚都傾電話....我覺得好奇怪一時話鍾意我一時又話自己唔係好人暗示過千奇唔好同佢出街,會有不堪設想ge事發生.....但佢一定唔會做第三者俾我一腳踏兩船 究竟想點呢佢....究竟佢係唔係好人,我知道佢有好差ge過去...過左去ge野....算了吧 點好

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

32歲那一位知不知道妳有男友? 如果不知道請妳自動投案, 因為他應該有權知道, 如果他知道後仍要追求妳, 妳就知道他是真心的, 如果知道了以後自動消失, 那就表示他對你是光有興趣但沒道那個程度; 如果他只想當第三者, 那妳自己考慮, 妳玩得起的話妳就玩, 玩不起, 最後可能搞得兩邊不是人, 兩頭不到岸 , 就趁早收手 5年是感情, 天天掛住是愛情, 感情可能沒了激情, 所以愛情可以趁虛而入, 但愛情有一天也會激情消失, 也是重覆這個循環而已; 怎樣選擇都有得有失, 但必須選擇, 不能懸而不決 如果妳是個追求安定婚姻的人, 應該選五年的感情; 如果是個不戀愛就飢渴至死的人, 當然選日夜思念的愛情而不問未來 但選要妳自己選, 我們幫不了妳, 因為不知道妳是哪一種人

其他解答:

你要確定你愛邊個多d,如果係你bf,就唔好再同32歲o個個交往,可能你只不過係同左你bf太耐有d悶先會中意左第2個......|||||你試下去觀察下誰比較愛你! and then 再做決定! 如果係我,我會看看現在的那個男朋友有沒有第三者,再做決定!|||||可能妳同5年的男朋友內左冇新鮮感啦 所以妳也想再有常識初戀 比人溝的感覺 但開心係好短暫的 時間日久5年後都是一樣 有可能好過現在...也有可能差過現在 就要看妳們如何去相處同溝通啦 這點係好重要的 感情這樣野係令人會感到好煩的是要好少心處理|||||我同你ge情況一樣呀 但我就係13碎 今年14 我右係同我老公一齊左7.5個月個時 佢有個fd話中意我 因為我老公佢係男童(e家都係) 咁我同佢只係c過玩過4次 佢話左比我知中意我 我就think我都有d中意佢 但我最後都係choose左我老公 因為同佢都有咁long ge時間一齊 個心點都係係佢到 可能中意佢係因為想有多d人愛 只係當個個人係水泡(我就係當個個人係) 但我知我最中意最愛ge都係同左我一齊咁long ge老公 so你要諗清楚你當個個人係水泡or係真係中意佢 同埋記住 中意不=愛 係有分別的 hope你會諗真d啦 最ing要ge係 唔好令你後悔呀!!!!
arrow
arrow

    oqg08ig24q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()