標題:

14歲男孩喜歡什麼禮物?

發問:

想買禮物給朋友的兒子,約14歲,鼓勵他努力讀書.可以送什麼?

最佳解答:

14歲..........佢係咪鍾意讀書既先..? 首先啦... 我認為唔好送遊戲機= ='' 1.因為你話要鼓勵佢努力讀書ma...所以係唔得...(似鼓勵佢玩多d-.-") 2.你送遊戲機...佢既父母可能會唔鍾意..因為怕佢玩得多,,唔讀書 3.青少年係好容易沈迷呢d野.... 不過呢,,我又唔係完全反對既... 因為讀書真係會比到好大壓力我地... 所以.................. 不如送電視遊戲機啦! 冇錯....雖然e個都係遊戲機... 但係唔會咁容易沈迷.. 同埋玩電視遊戲機...多數過左一星期到..佢就唔會太想玩.. 所以我覺得呢份禮物幾好..幾適合,.. 我比較推薦送"will"多d... 因為will既game.. 1.又係唔會咁容易沈迷.. 2.遊戲種類多... 3.玩will,,有d game係可以全身活動~!(唔洗只係坐係到玩..) 4.減壓最岩!全身活動完..輕鬆哂~咪可以乖乖地坐係到讀書囉~! 希望可以幫到你啦..@@" (如果佢鍾意踩單車...送單車比佢都幾好咖..@v@"不過天氣熱..可能會好小踩..)

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

不如你送下飾物俾佢呀!! 我店舖既飾物唔錯架!! 成日送呢d唔係好驚喜架咋!! 本店可以免費幫你刻埋名架!! 你想買既話可以SEND貨相俾你睇下先! 睇岩可以去我店舖買呀!!有想買@gwendolyn__116@hotmail.com|||||本倉有多款特色特別的禮物,入黎睇睇呀!! http://ideal.shopping.babysky.hk/|||||繡d鼓勵o既字,有意義又可以掛係度做裝飾,呢間有免費教你繡十字繡,價錢比其他d舖頭平$10 - $20,你不妨試下自己繡,好易學 雲傾十字繡坊 -- 葵涌和宜合道瑞景商場1/F 28號舖 TEL: 6019 0138 張小姐 http://hk.myblog.yahoo.com/kat051012|||||14歲都是會喜歡打機的.. 不要怕給他遊戲機之後就不讀書 因為有時候讀書辛苦時.. 打一少時左右 可以放鬆一下自己 你可以買..(nds...psp)給他.. nds: $6xx-1000到 psp: $9xx-1700到 14歲都不會玩玩具了吧. 不要買玩具,遊戲機不錯的 ^o^
arrow
arrow

    oqg08ig24q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()