標題:

Lomo相機一問

發問:

我想買一部Lomo相機! 但係我從來都未用過Lomo相機既。 最近睇到Holga同Diana d款幾靚。 我想問下呢兩個品牌誘個比較容易上手同埋邊個比較好用? 希望你地可以解答我既問題!THZ! 更新: 我想問多兩條問題呀! 1. 呢兩隻款邊一隻影夜景好d? 2. 多重曝光係咪指影兩張相但係係係一張杷上面重疊左個種? 3. holga既4色閃光燈可不可以在不用時關掉? thz!同埋好唔該晒第一位答既cliochau...

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

第一:holga 同diana 並不是品牌 佢地係lomo旗下的2個款式 lomo 先係一個品牌... 同時亦係snapshot 相機的一個主要發售商 第二:各款lomo 相機都有唔同的特性 我建議你可以上www.lomographyasia.com 呢個網站 你會睇到各款相機所影出黎ge相會有咩特別之處 第三: holga 有几款 主要特性係有四種色的閃光燈 當中ge分別係數款係使用120菲林(正方形成像),數款係用135菲林(即傳統菲林) 120菲林的缺點係貴同埋沖曬費都好貴 沖一卷六十蚊左右啦.. 第四:diana係一款兩用相機,使用120菲林 擁有可拆的鏡頭 拆左個鏡頭就係針孔相機 裝返個鏡頭就係普通lomo 最後: 兩款相機都可以多重曝光,佢地都有b快門

其他解答:
arrow
arrow

    oqg08ig24q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()