標題:

問兩首歌的歌名同主唱

發問:

問兩首歌的歌名同主唱 1. 歌詞有句""abc係我係我,,橫睇店睇do係我""" 2.古巨基同幾個男人合唱的,,印象中mv係穿西裝的,,把聲好似打碟果d咁...

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

1.歐陽靖-ABC Yo check it check it check it out 聽住啦 First name Jin 即係我中文名 立字做個青字睇清楚個頸 無論係後生仔或是係老餅 多謝你支持真係唔easy 一個 ABC 要照清楚塊鏡 佢哋想知點解啲中文會咁正 係咪有個補習老師 not me 由細到大我睇慣TVB 新紮師兄梁朝偉真係有型 歡樂今宵何B同鄭裕玲 日頭猛做就無得停 點講都好最緊要係你明 ABC係我係我 橫睇點睇都係我 無錯無錯 ABC係我係我 ABC係我係我 橫睇點睇都係我 無錯無錯 ABC係我係我 你駛鬼理我邊到出世只要我有料 一張出世紙點可以做代表 我問你做竹昇有乜嘢咁失禮 就算我係你都咪當我食塞米 唔覺唔覺喺美國住咗24年 我今年24歲真係無乜變 時間過得真係太快 好似無幾耐我先至7歲飲緊維他奶 如果我真係扮我大晒 有怪莫怪當我細路仔唔識世界 你根本會唔知如果我唔出聲 所以我今次一定要喺度話俾你聽 ABC係我係我 橫睇點睇都係我 無錯無錯 ABC係我係我 ABC係我係我 橫睇點睇都係我 無錯無錯 ABC係我係我 你話我唔係正宗唐人Who are you 啲鬼佬睇我又咪係黃皮膚 雖然我哋環境係兩個唔同世界 但係分別好少你唔好踩得就踩 八月十五同中秋節 舊曆新曆根本就無分別 新年流流咪又係逗吓利是 飲吓茶打幾圈 唔係嘅咪鋤 Dee 歐陽靖究竟係邊個 你真係想知最清楚係我 簡單唻講三個字邊三個 ABC係我係我 橫睇點睇都係我 無錯無錯 You know that’s me ABC係我係我 橫睇點睇都係我 無錯無錯 ABC係我係我 You know that’s me 2.我諗會唔會係古巨基-年年有今日(feat 金牌一條順) 我未忘在小店 與你吃炸醬麵 這生日太經典 憑珠耳繩使芳心甜 自此開始發展 wo~~~wo~~~ 若事潛在不變 也要與你逐年 共度難忘經驗 如經我手機更聲甜 願跟海鮮血戰 每份禮物籌劃過 全配合你星座 明年惟求能突破 只清唱半段情歌 那日會如何度過 而你亦鳴謝我 盼望發白仍是我想該天與你怎過 今天陪你再大一歲 仍純得似清水 如我愛你是金句 要講到你睡去 一生陪你每大一歲 仍洞悉你心水 不忍你 流半滴淚 為了理想新居 再賣力亦無懼 日夜勤力爭氣 每到這個日期 都想給你驚喜 如卡地亞錶能報喜 儲蓄得有道理 禮物縱未迎合你 仍讚頌我品味 送上我從前日記 竟使你快樂無比 接受我未成大器 仍當十全十美 對合照來描畫你 珍惜比鑽戒優美 今天陪你再大一歲 仍純得似清水 如我愛你是金句 要講到你睡去 一生陪你每大一歲 仍洞悉你心水 不忍你 流半滴淚 能有你這愛侶 我自問被抬舉 不需首飾的生日裏 使我知 在乎誰

其他解答:

古巨基那首是"年年有今日" 古巨基 - 年年有今日 作詞:林夕 作曲:雷頌德 編曲:雷頌德 / 側田 監制:雷頌德 我未忘在小店 與你吃炸醬面 這生日太經典 憑朱二繩使芳心甜 自此開始發展 wo~~~wo~~~ 若是錢袋不變 也要與你逐年 共度難忘經驗 如經我手的更鮮甜 願跟海鮮血戰 每份禮物籌劃過 全配合你星座 明年惟求能突破 只清唱半段情歌 那日會如何度過 而你亦鳴謝我 盼望髮白仍是我 想該天與你怎過 今天陪你再大一歲 仍純得似清水 如我愛你是金句 要講到你睡去 一生陪你每大一歲 仍洞悉你心水 不忍你 流半滴淚 為了理想新居 再賣力亦無拘 日夜勤力爭氣 每到這個日期 都想給你驚喜 如卡地亞錶能報喜 儲蓄得有道理 禮物縱未迎合你 仍贊頌我品味 送上我從前日記 竟使你快樂無比 接受我未成大器 仍當十全十美 對合照來描畫你 珍惜比鑽戒優美 今天陪你再大一歲 仍純得似清水 如我愛你是金句 要講到你睡去 一生陪你每大一歲 仍洞悉你心水 不忍你 流半滴淚 能有你這愛侶 我自問被舉 不需首飾的生日裏 使我知 在乎誰
arrow
arrow

    oqg08ig24q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()