close
標題:

連身短裙...

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我想問呢... 黑色長袖連身短裙襯黑絲襪`銀色平底鞋`桃粉紅色外套`靚嗎?? 水藍色高領長袖連身短裙襯黑絲襪`銀色平底鞋`桃粉紅色外套`靚嗎?? 兩套可以戴埋腰帶嗎?? 如果要戴埋腰帶既話`可以襯咩色?? thx15分奉上

最佳解答:

黑色長袖連身短裙襯黑絲襪+銀色平底鞋呢個就冇咩問題..但係桃粉紅色外套我會覺得唔 係咁好..白色可能會好dd

其他解答:

我都覺得1. 其實問題是件桃紅外套, 你唔著外套就ok 了, 或換短身外套, 2. 著呢條連身裙就唔好著黑絲襪, 不如改著彩色絲襪好d.但都唔可以著桃紅外套. 腰帶就更加唔好戴. 你件桃紅外套只可配白t恤. 牛仔褲或裙.|||||wa......我就真係覺得第1個你講個個就唔係好得......真係要穿都穿短裙,唔好連身,如果唔係人地可能會覺得你有少少唔襯,因為你都黑色裙,仲要絲襪....唔好咁襯。 第二個個都唔係好得,恕我直言,其實連身短裙係ok,但係問題係係個長袖個度,都唔可以話唔靚,但係我會覺得你咁穿會太突出囉,唔好咁穿。 要穿都係穿短裙加件t-shirt,出面穿一件貝心外套,cute得來又好睇,最好就再加條黑色絲襪,咁就真係cute哂,haha! ^^希望可以幫到你啦
arrow
arrow

    oqg08ig24q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()