close
標題:

我想問邊D雜誌有山下智久(山P)?

發問:

我想買一D內容有山P既雜誌......越多越好~ 1.不過要寫埋本雜誌叫咩名同幾時出版......... 2.最好寫埋裡面多唔多山P既~ 最近見到有兩本......不過係4月同6月........宜家係9月~相比之下好似有D舊..... 3.所以想要5月至最近期.........同埋可唔可以話比我聽邊度有得買 + 大概幾錢? THX......

最佳解答:

MYOJO POPOLO DUET WINK UP POTATO 以上幾本必定會有他! 是每一個月出一次,MYOJO和POPOLO都是在月尾出,時間我不肯定,大約是20幾號 而DUET,WINK UP,POTATO都是在月頭出,好像是10幾號,月號是比MYOJO和POPOLO遲一點 意思是MYOJO和POPOLO出了10月號的話,之後再到DUET,WINK UP,POTATO出10月號。 有時看看COVER 有寫明硬卡,POSTER之類是誰...者係PIN UP,多數都有P的。 想要5月至最近期...可以到旺角信和(地庫), 宇宙船,YOKOHAMA(橫濱),J POP 宇宙船通常是買唔出的,才會降價,最低降至$20幾都有,你可以去呢間睇下有無岩你GA先, 如果無...再去YOKOHAMA(橫濱)/J POP(其實呢2間係姊妹店黎,但我通常都會入橫濱),橫濱新的雜誌會放出來,你入到去,身後有書架,你會見到 而係側面,佢都有放左D舊雜誌,你可以睇下有無你想要個D,我有時想買返D舊GA,都係個到買。 每本雜誌岩岩出個時會係約$60一本(這是空郵價),但之後有船運GA(但要等耐D,約出版後的1-2星期),但會平十幾蚊,橫濱最低價都好似只係賣到唔知$45定$55一本。 如果你唔近旺角,元朗都有間一番人氣,但來貨滿慢的= =好像是DUET,WINK UP,POTATO都是在月頭出,但月尾到先有貨,每本都要$45-$55。 元朗個間係千色地庫,個人覺得去到旺角買就最好啦,因為有D賣唔出GA雜誌,$20-$30買返黎都抵! 2007-09-12 21:17:41 補充: 我再補充下啦,有時有D雜誌都會有佢做COVER例如一D TV雜誌同埋ORICON STYLE,SEVENTHEEN或者一D男裝雜誌(因為有時佢都會上去)但係邊期會有佢就難講D,同埋有佢GA COVER通常都好快掃晒,如果YOKOHAMA(橫濱)/J POP有,都賣到好高價,所以呢D就要靠你自己收料啦!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

其實舊唔舊都唔緊要囉,......我覺得 有d人特登買番幾年前0既雜誌都有.....果d仲貴過依家果d 你想睇pi.....myojo,pololo,wink up,duet,potato係必買架 但我依家只買3小本(wink up,potato.duet) 因為佢地size比myojo.pololo細.......大約係a4 size 出0既日期樓上2位有講 3小本係月頭出......一定唔係10號出 價錢分2種 airmail: 全部大約$65一本左右 3小本一set $185 船版: 單買一本$45左右 3小本可以一set咁買(即一set有3本)$130 如果你只係想睇pi..又唔想成本買晒 我建議你上網睇下有冇人放(彩頁)出黎賣.... $10~$20 (一本雜誌有幾多就cut幾多出黎,有時會包埋更卡,pin up) jpop論壇有個買賣區...你可以去睇下 2007-09-15 22:05:59 補充: 最好去信和地庫0既宇宙船...果到比較便船版可以係果到搵到|||||1.POTATO、DUET、WINK UP、POPOLO、MYOJO每月月尾出版 2.每本都三版至五版到啦…以團體名義既話可能有七版到既(連埋其他成員),如果佢果期有拍電視劇/電影/其他特別活動應該會再多一至兩版 其實舊都冇咩所謂,仲平啲添 3.買雜誌建議去銅鑼灣中心地庫/旺角地庫的ANIMATE,比較平,旺角信一入去個層同地庫都有,不過好似貴少少,但係會寫明邊個有幾多版,咁你可以知道有幾多版再決定買唔買 價錢方面要快買AIRMAIL會好貴,七十幾八十蚊一本 但係遲少少等船貨會平好多,四十幾有本 過曬期個啲仲平 希望幫到你啦~~ 以下是我的小建議: 始於幾十蚊一本雜誌唔係平,我會係論壇到睇下今個月邊本相影得靚/訪問值得睇/值得收藏而係五本到揀一本買,其他的上網看就好了~~~
arrow
arrow

    oqg08ig24q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()