標題:

電子機票上面o既代碼點解?

發問:

我o岩o岩訂o左張機票,係經 Amadeus system 訂o既,上面有o的代碼,請問o的代碼點解呢? TKT 0-3M NONEND NONRERTE REFUND AT ISS OFC NO SQ1000-9999 EXHKG VLD MON-THU NO STPC STOPOVER SIN RETURN ONLY 我問過個 agent,佢話回程唔可以o係新加坡停留,佢有無呃我呢? 唔該晒! 更新: 希望詳細o的解釋o下每個代碼o既意思,尤其係 NO STPC STOPOVER SIN RETURN ONLY 仲有,回程可唔可以改期呢?

最佳解答:

TKT 0-3M (三個月內有效) NONEND(不能轉用航空公司) NONRERTE(不能改行程) REFUND AT ISS OFC (要退錢搵返你比錢o個個人) NO SQ1000-9999 EXHKG VLD MON-THU(離開香港只適用於星期一至四) NO STPC STOPOVER SIN RETURN ONLY (最後一句就係話回程不可停"stopover"係新加坡"SIN") 不過我唔係太知 "STPC"係乜,不過我覺得對對成句句子應該大影晌 2007-11-21 23:52:45 補充: 其實你可以係字面到都睇到:回程不可以Stopover SIN(星加坡) ONLY。你比我知道的Fare Rules 冇提過RE-BOOK 喎...需然有寫TKT 0-3M (三個月內有效),但只代表你三個月內要完成行程,once 你做左一次BOOKING之後又要改日子或者改航班就叫做Re-book. 佢冇講明可以代表好多野:有D Ticket 唔可以改、有D比錢先可以、有D唔洗錢都可以改。總之要知你張機票個 TOUR CODE 或者Fare Basis 先可以查到詳細資料。哩樣野你一定要問返航空公司 or 出你張機票的地方先知ka..因為哩D係佢地兩者既agreement.

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

NO STPC STOPOVER SIN RETURN ONLY STPC = STOPOVER PAID BY CARRIER 有些航空公司由A至B因沒有直航而要經地方C, 但又不能同日接駁航班, 航空公司會提供餐飲/住宿, 這是STPC. NO STPC 是沒有的意思!!!!|||||佢無呃你... 佢堆代碼以我既知識係寫: 三個月期, 無得退票, 不包括SQ1000~9999航班, 香港星期一至四出發, 回程不得停留新加坡... 佢無寫去程不得停留, 所以如果你係想停一停新加坡, 你可以去程時停留...
arrow
arrow

    oqg08ig24q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()