標題:

雅虎知識點數問題!

發問:

如題,這些點數要來何用好呢? 又不可以對現金,又不可以送比慈善機構,到底怎樣用 好呢? 根本上只有一樣用途,就是要來違規用,是嗎?。 更新: 001我們平時做任何事情都好,總有一種意義存在,但是點數不代表什麼,我只知道 我回答問題就肯定可以幫到別人,所以雅虎點擊率不斷下降,這個是雅虎網頁自己問題。 更新 2: 002 哈哈.....有意思,有意思,如果可以的話?,我可以全部比曬你,等你可以充實 一下心靈,這樣我就可以做福別人了,有見地有見地,我們同雅虎講講可否這樣做,ok 更新 3: 相反,我知道很多人自己人做馬也是為了點數,這樣叫空虛寂寞,唔?有意思。 更新 4: 003你每天都是這樣說同一句話,只為20點,好可憐噢,你應該是一個小孩哦。是嗎? 更新 5: 002不如你每天用點數去罵人,這樣就可以幫助你舒發一下自己,可以消除一下壓力。 更新 6: 004 我感覺上這個知識遊戲係比一些年紀比較大退役人士去玩多,因為他們見世面 也比年輕人多,也可以要來消磨時間,年輕人就喜歡紙上談兵,所謂不設實際的理論。 更新 7: 006 雖然只是少少點數,你可否知道內裡隱藏著很多問題嗎?,有些人是一個人用幾個 身份出來玩,繼而還有粉絲互相聯防,互相投票,互相騙取點數,這是人性貪婪的一部 份,引發出互相猜忌,互相對罵,排除異己,是非圈就始打開了。 在這個知識遊戲上你會見人性不同之處的光怪陸離,所以話人性比戰爭更可怕,慨嘆。

最佳解答:

你呢個問題真係幾有意思,我都有咁問過自己....要啲點數嚟做乜呢? 其實我好耐之前已經有上yahoo知識度搵答案,只係因為有一次搵唔到答案,於是乎試吓發問問題。 入咗嚟先發現原來每日都有好多新問題,真係諗到諗唔到都會有人問。 咁我又試下答人問題,原來都幾得意。有啲自己知道嘅事固之然可以幫到其他人啦,但原來答人問題嘅過程有時自己都會學到嘢,坦白講,就算係一啲自己有興趣嘅範疇都識唔晒咁多嘢。但事實係好多人問問題之前自己都冇喺網上面搵過資料,而呢啲"點數"某程度上又可以推動到我去幫人搵料,無論自己係因為無聊也好、本身係宅女也好、消磨時間也好、為認同感、虛榮感也好,最後自己都會有得益。 所以我暫時都仲樂於參與呢個遊戲。

其他解答:

錢又有何用? 咩係用途? 踢波沒助生產,踢來做咩? 保育又係為咩? 雅虎知識點數若能使心靈富足,那還又甚麼比它更有用?|||||我覺得呢個點數係可以俾到某D人嘅認同感,從而推動到某D人對智識+嘅投入感,形成一種推動力,等果D人更加積極參與. 同你講嘅一樣..點解有咁多人因為呢個無咩用嘅點數而去作出種種方法去爭取,甚至會去作弊都想要多D?? 我諗佢地就係喜歡被人認同嘅感覺..想一吓..當佢地同朋友仔講:(你睇吓你幾渣得幾百分..我就唔同啦有幾千分叻你幾多..人人都覺得我講得岩先攞到咁多分架.)嘩嘩嘩..幾有滿足感呀. 我個人唔反對亦都幾喜歡受人認同..當然..到我呢個年齡總唔會為智識+嘅點數而感到高興..但係..如果我女人喺事後同我講一句:(你今晚真係好勁呀.)..我亦都會為呢種唔值錢嘅讚美而開心. 其實..人人都不多不少喜歡被人認同.. 小朋友時喜歡俾讚叻. 女仔喜歡俾人話靚. 喺ONLINE度成為神人一族. 男人俾人讚高大威猛有型有款事業有成. 挽住一個名俾袋嘅女仔望住朋友對佢嘅妒忌眼神. 有架波子面帶神氣嘅男人. 樣樣都係因為佢地得到自豪感,認為巳經得到別人認同,所以先有咁神氣嘅表情. 但係當中又有幾多樣野係當你想攞去賣俾人時係會升值呢?? 又或者別人都會認同呢D野係威呢?? 我諗真係個個都唔同吧.. 例如: 問男人名俾袋會唔會令你感到好威? 問女人我架波子係唔係比的土好用呢? 同我講我玩某個GAME,係果個視服巳經天下無敵,你係咪好妒忌我呢? 我諗.. 以上3題特到嘅答案.. 可能都只會係一句.. 戇居. 但係.. 我又覺得當事人可以自得其樂,覺得咁樣就會開心,一D問題都無喎. 所以我仍然覺得智識+嘅分數係有作用嘅,只不過對你同我無咩用而已.|||||你可以參考以下網址 http://www.comingzoo.com http://www.pf23.com 我自己都去開, 希望可以幫到你~ ^T^ 比我20分!|||||雅虎的點數,其實只是一眾宅男宅女用來慰藉自己心靈空虛、平衡自己生活上的不平衡、與及一種工作上無法獲取的虛榮的一種安慰劑,所以,小妹亦正努力地儲這些安慰劑,發覺真的點數愈多,愈感到安慰,尤如毒品一樣,所以,雅虎知識早晚會被政府視為毒品而將他撲滅,點數愈高的人愈危險,來,讓我幫助你,將你的點數統統都過給我吧...!|||||個人認為,雅虎知識主要是希望用戶互相幫助,解答問題,而不是用作商業用途。至於點數,純粹是推動人積極回答問題的工具。 如有意見,請多多指教!

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    oqg08ig24q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()