標題:

我想自慰high D

發問:

我想自慰high D ~~有冇人可以俾d方法

最佳解答:

自慰high D方法有好多,要人俾d方法都要人知你試過的物方法, 簡單的睇AV , 用扶助物, 三至四仔書籍, ............ 難度高的就係神不知, 鬼不覺地自慰, 包你......(但比人知就好大獲..我榷你都係想下好那,千萬不要試)

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

HI過頭會死人,唔好咁h啊|||||你訓系度我教你喇... foodbagdesk@hotmail.com|||||dont too fast and think your lover|||||do love!!!!!!!!|||||add 我msn dal114120@hotmail.com|||||睇一D你認為D女好正係AV囉|||||add msn joey_love_love@hotmail.com ... 教識你 ... 可以點樣『更』 high ~|||||睇片/性玩具~!~!
arrow
arrow

    oqg08ig24q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()