標題:

在九龍區,我有哪幾間中學可以選擇?(20分)

發問:

請教各位有經驗的好朋友,可不可以提供寶貴的建議,今年我是小六生,希望有一些選中學資料,我是男孩,在九龍區,以我六年級第一期的成績,我有哪幾間中學可以選擇? 我的成績是:(1)中國語文-B,閱讀-C,聆聽-B,說話-A, (2)英國語文-B,閱讀-A,聆聽-A,說話-B, (3)數學-B, (4)常識-C, (5)品行B+ 全級排名104/137 全班30/35 擔憂小雲 更新: 我原就讀小學是band-1的英文小學,我的成績是bank-1尾,我心意是又深水埗,九龍城,油尖旺區,請問選擇哪幾間中學機會比較大?

最佳解答:

你是小學生 那好我就給一些建議給你 1.看你的各科分數是幾分 2.看你需要加強的科目 3.名次是否有很好(1~100)假設的名次

其他解答:

我諗係band2中尾至band3頭啦....... 觀塘個d你啱唔啱? 推介: 基智中學(band2男女校) 基孝中學(band2男女校) 羅陳楚思中學(band2男女校) 五邑司徒浩中學(band2中尾至band3頭男女校) 高雷中學(band3男女校,其實呢間都好似話勁左) 寧波第二中學(band2男女校) 地利亞傷女紀念(協和or月華) (band3男女校,呢2間係直資中學,最大既特色係有好多唔同國家既人讀,但係唔係英中,而且校風唔係太好) 你可以選band2中學,再同d band3但校風好既中學一齊,五邑司徒浩既校風雖然唔多好,但係都算係ok架.......

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    oqg08ig24q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()